Na wstępie informujemy iż, ustawa „COVID-19” z dnia 31 marca 2020 r. wydłużyła terminy obowiązkowej rejestracji pojazdu sprowadzonego z UE oraz obowiązkowego zgłoszenia zbycia/nabycia (NIE REJESTRACJI) pojazdu zarejestrowanego w kraju z 30 do 180 dni. Dotyczy to również wymiany dowodu rejestracyjnego.
Rejestracja pojazdów będzie dalej możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszej internetowej rejestracji wizyty www.kolejka.pulawy.powiat.pl (która uruchamia się w dni robocze o 7.15 zapisując na pierwszy wolny termin - max na dwa tygodnie do przodu). W ograniczonej ilości wizyty rezerwowane są wyłącznie na dzień bieżący, po uzgodnieniu telefonicznym pod nr 81 886 11 88 (dotyczy osób starszych nie posiadających dostępu do internetu). W przypadku większej ilości spraw (rejestracja, wymiana) należy zarezerwować odpowiednią ilość wizyt. Jedna osoba może w danym dniu zarezerwować sobie załatwienie maksymalnie trzech spraw.
OBSŁUGA REJESTRACJI POJAZDÓW ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W BOCZNYM WEJŚCIU DO BUDYNKU OD AL. KRÓLEWSKIEJ.
W celu usprawnienia obsługi prosimy o zgłaszanie się w miarę możliwości z wypełnionymi wnioskami. Odpowiednie formularze można pobrać z naszej strony internetowej. https://www.pulawy.powiat.pl/urzad/poradnik-klienta/wazne-dokumenty-i-wzory-wnioskow/wazne-dokumenty-wydzial-komunikacji-i-drog/n,12321,rejestracja-pojazdow.html
Wskazane jest również aby posiadać ze sobą karty płatnicze aby można było dokonać opłat za pomocą terminali.
We wtorki i czwartki przedłużamy czas rejestracji pojazdów do godz. 17:00. Rejestracja wizyty przypadającej w dodatkowych godzinach pracy Wydziału będzie możliwa wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 81 886 11 88. Prosimy pamiętać, że w tym czasie punkt kasowy jest już nieczynny, więc wszelkie opłaty związane z rejestracją pojazdów przyjmowane będą wyłącznie kartą przy stanowiskach obsługi.
Wydawanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów (lub pełnomocnikom posiadającym upoważnienie) odbywać się będzie na stałych warunkach po przedstawieniu pozwolenia czasowego, potwierdzenia ważnego obowiązkowego ubezpieczenia OC i dowodu tożsamości.
Dodatkowo można będzie już zgłaszać w bezpośredniej obsłudze nabycia/zbycia pojazdów, dopisanie/skreślenie współwłaściciela, haki, gaz-lpg itp.
OBSŁUGA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W WEJŚCIU BOCZNYM OD STRONY AL. KRÓLEWSKIEJ (PUNKT PASZPORTOWY).
Wizyty w celu załatwiania powyższych spraw nie wymagają uprzedniej rezerwacji telefonicznej.
Sprawy związane z prawami jazdy będą załatwiane osobiście jednak po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty pod nr 81 886 11 24.