Tutaj jesteś Aktualności Tablica Ogłoszeń Nowe zasady obsługi spraw w Wydziale Komunikacji i Dróg

Elektroniczna tablica ogłoszeń

Nowe zasady obsługi spraw w Wydziale Komunikacji i Dróg

26-06-2020
Zdjęcie Artykułu

Począwszy od poniedziałku, 29 czerwca br. wprowadzamy kilka zmian dotyczących załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji i Dróg, przy zachowaniu niezbędnych reguł bezpieczeństwa epidemicznego i reżimów sanitarnych.

REJESTRACJA POJAZDÓW

Na wstępie informujemy iż, ustawa „COVID-19” z dnia 31 marca 2020 r. wydłużyła terminy obowiązkowej rejestracji pojazdu sprowadzonego z UE oraz obowiązkowego zgłoszenia zbycia/nabycia (NIE REJESTRACJI) pojazdu zarejestrowanego w kraju z 30 do 180 dni. Dotyczy to również wymiany dowodu rejestracyjnego.

Rejestracja pojazdów będzie dalej możliwa tylko i wyłącznie po wcześniejszej  internetowej rejestracji wizyty www.kolejka.pulawy.powiat.pl (która uruchamia się w dni robocze o 7.15 zapisując na pierwszy wolny termin za dwa tygodnie) lub w ograniczonej ilości po uzgodnieniu telefonicznym pod nr 81 886 11 88 (dotyczy osób starszych nie posiadających dostępu do internetu). W przypadku większej ilości spraw (rejestracja, wymiana) należy zarezerwować odpowiednią ilość wizyt. Jedna osoba może w danym dniu zarezerwować sobie załatwienie maksymalnie trzech spraw.

OBSŁUGA REJESTRACJI POJAZDÓW ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W BOCZNYM WEJŚCIU DO BUDYNKU OD AL. KRÓLEWSKIEJ.

W celu usprawnienia obsługi prosimy o zgłaszanie się w miarę możliwości z wypełnionymi wnioskami. Odpowiednie formularze można pobrać z naszej strony internetowej. https://www.pulawy.powiat.pl/urzad/poradnik-klienta/wazne-dokumenty-i-wzory-wnioskow/wazne-dokumenty-wydzial-komunikacji-i-drog/n,12321,rejestracja-pojazdow.html

Wskazane jest również aby posiadać ze sobą karty płatnicze aby można było dokonać opłat za pomocą terminali.


 WYDAWANIE DOWODÓW REJESTRACYJNYCH I ZGŁASZANIE ZMIAN

Wydawanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów (lub pełnomocnikom posiadającym upoważnienie) odbywać się będzie na stałych warunkach po przedstawieniu pozwolenia czasowego, potwierdzenia ważnego obowiązkowego ubezpieczenia OC i dowodu tożsamości.

Dodatkowo można będzie już zgłaszać w bezpośredniej obsłudze nabycia/zbycia pojazdów,  dopisanie/skreślenie współwłaściciela, haki, gaz-lpg itp.

OBSŁUGA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W WEJŚCIU BOCZNYM (PARKING WEWNĘTRZNY NA DZIEDZIŃCU) OD STRONY ULICY GŁĘBOKIEJ


WYDAWANIE PRAW JAZDY

Sprawy związane z prawami jazdy będą załatwiane osobiście jednak po wcześniejszym uzgodnieniu wizyty pod nr 81 886 11 24.

Powrót
POMOC SPOŁECZNA
Pomoc
Pomoc
PROJEKTY
INWESTYCJE
INWESTYCJE
CHRZEST POLSKI
Chrzest Polski
Chrzest Polski
WERSJA ARCHIWALNA STRONY
WERSJA ARCHIWALNA STRONY
WERSJA ARCHIWALNA STRONY
Ankieta satysfakcji z usług
Ankieta Satysfakcji z usług
Ankieta Satysfakcji z usług
POMOC PRAWNA 2020
Nieodpłatna pomoc prawna
Nieodpłatna pomoc prawna