Aktualności

Wydział Zarządzania Nieruchomościami

Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Data publikacji: 12 sierpnia 2015

Wzory dokumentów

Instrukcje załatwiania spraw

Zadania:

  1. W skład wydziału wchodzi Oddział ds. Obsługi Gospodarczej.
  2. Wydziałem kieruje kierownik przy pomocy kierownika Oddziału.
  3. Do zakresu działania Wydziału Zarządzania Nieruchomościami należy w szczególności:
    • prowadzenie spraw z zakresu wykonywania przez Starostę zadań dotyczących  gospodarowania mieniem Skarbu Państwa,
    • gospodarowanie i zarządzanie powiatowym zasobem nieruchomości,
    • prowadzenie spraw związanych ze zmianami własnościowymi, wywłaszczeniami, ustalaniem odszkodowań dotyczących nieruchomości,
    • ujawnianie wpisów w księgach wieczystych,
    • prowadzenie spraw z zakresu udostępniania nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu w postaci użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, najmu, dzierżawy i użyczenia i rozliczanie umów w tym zakresie,
    • planowanie i realizacja obowiązkowych przeglądów budowlanych i instalacyjnych budynków i prowadzenie KOB,
  4. W zakresie obsługi gospodarczej do zadań wydziału należy w szczególności planowanie i realizacja:
    • remontów bieżących i adaptacji budynków zarządzanych przez Starostwo,
    • konserwacja i naprawa  budynków, pomieszczeń biurowych i pomocniczych oraz urządzeń i wyposażenia,
    • utrzymaniu czystości w budynkach, pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz terenach zarządzanych przez Starostwo,
    • zabezpieczenie i rozliczanie obsługi telekomunikacyjnej stacjonarnej i komórkowej,
    • obsługa gospodarki transportowej, w tym nadzór nad prawidłowością eksploatacji samochodów służbowych,
    • realizowanie zakupów materiałów biurowych, druków, pieczęci oraz prowadzenie wewnętrznej dystrybucji zakupionych materiałów,
    • realizowanie zakupów wyposażenia, mebli, materiałów budowlanych i środków czystości,
    • zamawianie i rozliczanie dostaw: wody, gazu oraz energii elektrycznej i cieplnej oraz usług odbioru nieczystości stałych i płynnych,
    • zapewnienie ochrony i dozoru budynków zarządzanych przez Starostwo oraz oznakowania budynków i pomieszczeń,
    • prowadzenie ewidencji księgowej majątku Starostwa wg klasyfikacji

 

Powrót
`