13 września biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne
Uwaga, w piątek 13 maja 2024 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Wioletta Próchniak
pok. nr 1 (przy wejściu bocznym od strony skweru)
tel. 81 886 11 47
pn.-pt. godz. 700-1500
Ponadto, pisemne skargi składać można na kancelarii Starostwa Powiatowego (pok. 100 przy wejściu głównym) w godzinach pracy Urzędu:
pn.-pt. godz. 700-1500
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Puławach udziela porad i informacji w sprawach konsumenckich mieszkańcom powiatu puławskiego osobiście, telefonicznie i e-mailowo.
Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy:
Wystąpienia do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów realizowane są przez Rzecznika po rozpatrzeniu wniosku konsumenta. Wniosek powinien zawierać: oznaczenie stron sporu, opis stanu faktycznego, wskazanie na czym polega naruszenie praw konsumenta oraz określenie przez wnioskodawcę oczekiwanego sposobu załatwienia sprawy, własnoręczny podpis konsumenta (imię i nazwisko). Do wniosku powinny być załączone kopie dokumentów dotyczących sprawy.
Wnioski i prośby o interwencję Rzecznika kierowane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą rozpatrywane.
Infolinia konsumencka Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
801 440 220
222 66 76 76
www.uokik.gov.pl
Wniosek o interwencję w zakresie ochrony praw konsumenta.pdf | 298,07 kB | ||
Wzór oświadczenia - Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.pdf | 178,63 kB | ||
Wzór oświadczenia - Odstąpienie od umowy zawartej poza siedzibą przedsiębiorstwa.pdf | 176,97 kB | ||
Wzór reklamacji.pdf | 181,37 kB |
Uwaga, w piątek 13 maja 2024 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Uwaga, w piątek 26 kwietnia 2024 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.
Uwaga, w piątek 22 grudnia 2023 r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów będzie nieczynne. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.